Depro Profiles, elke dag opnieuw een beetje thuisKomen voor Key Account Kim

02/06/2021

Vooraf is het vaak moeilijk in te schatten hoe aangenaam een ruimte is, tot je er ook daadwerkelijk binnenstapt. Voor Kim Callewaert, Key Account bij Depro Profiles, evolueerde die eerste binnenkomer tot een sprookje dat intussen toch al 4 jaar duurt. Tijd om even terug- én vooruit te blikken, in een gesprek waar de ‘Happily ever after!’ nooit veraf lijkt te liggen.

 

 

 

Van interim tot vaste job

“Na een interimjob bij Depro Profiles kreeg ik in 2017 meteen de kans om vast in dienst te treden, als Customer Service-medewerker in een zeskoppig team”, vertelt Kim. “Een job die perfect aansloot bij m’n studies meertalige bedrijfscommunicatie, en waarin je onder meer verantwoordelijk bent voor de input van orders en het regelen van transporten. En dus greep ik die kans met beide handen!” 

 

Een groeiend bedrijf met interne doorgroeimogelijkheden

Binnen een groeiende firma als Depro zijn doorgroeimogelijkheden niet vreemd, en dus kreeg Kim na amper een jaartje al een nieuwe functie aangeboden, als Key Account Manager.

“Customer Service bleek een uitstekende opstap om door te groeien”, zo blikt Kim enthousiast terug. “Ik had heel wat interesse in hoe alles in z’n werk ging, en ben er dan ook vol voor gegaan. De vele opleidingen die ik intern kon volgen, zorgden ervoor dat er absoluut geen sprake was van drempelvrees.”

 

Depro Profiles, altijd een beetje thuisKomen

Met slechts 15 km lag de ouderlijke woonst van Kim in Heuvelland - haar uitvalsbasis toen ze net startte bij Depro Profiles - relatief dicht bij de firma uit Komen. “Voor mij was die nabijheid toen een belangrijke reden om bij Depro te solliciteren”, vertelt ze hierover. Maar ook nu Kim in Roeselare woont - twee keer de afstand die ze eerst moest afleggen - valt die bereikbaarheid goed mee, en blijft Komen voor Kim iedere dag toch vooral ook telkens opnieuw weer een beetje thuisKomen.

 

Santé au travail

Een goede werksfeer wordt binnen Depro naar waarde geschat. “Die aangename werksfeer met de collega’s zat meteen goed, wat deels het gevolg is van de initiatieven vanuit de firma zelf. Zoals bijvoorbeeld een gezamenlijk ontbijt, of een dessertbuffet. Zo zijn er ook collega’s die zich engageren voor ‘Santé au travail’, waarbij gezondheid op het werk centraal staat. Fietsweken, eens gezamenlijk gaan fitnessen naar een fitnesscentrum in de buurt, workshops,... Toffe initiatieven die de saamhorigheid ten goede komen!” To be continued!

Deel dit blogbericht